Competències bàsiques
-
Educació primària
- Avaluar és aprendre
- Àmbit d’autonomia, iniciativa personal i emprenedoria
- Orientacions per a l'elaboració del pla de suport individualitzat
- Formar per transformar
- Programació competències bàsiques
- Àmbit de l'educació física
- Àmbit d'aprendre a aprendre
- Àmbit artístic: visual i plàstica, música i dansa
- Àmbit d'educació en valors. Educació en valors socials i cívics
- Àmbit matemàtic
- Àmbit lingüístic. Llengües estrangeres
- Àmbit de coneixement del medi. Medi natural. Medi social i cultural
- Àmbit digital
- Àmbit lingüístic. Llengua catalana i llengua castellana
-
Educació secundària obligatòria
- Àmbit artístic. Música, Educació Visual i Plàstica, Arts Escèniques i Dansa
- Àmbit de cultura i valors. Filosofia
- Àmbit lingüístic. Llengua àrab i llengua xinesa
- Àmbit lingüístic. Llatí
- Àmbit social. Economia i Emprenedoria
- Àmbit social. Cultura Clàssica
- Avaluar és aprendre
- Orientacions per a l'elaboració del pla de suport individualitzat
- Programar per competències a l'educació secundària obligatòria
- Formar per transformar
- Àmbit personal i social
- Àmbit artístic
- Àmbit de l'educació física
- Àmbit digital
- Àmbit de cultura i valors
- Àmbit lingüístic. Llengües estrangeres
- Àmbit social. Ciències socials: geografia i història
- Àmbit lingüístic. Dimensió literària i comunicativa: La literatura a l'aula
- Àmbit lingüístic. Dimensió literària i comunicativa: Orientacions pràctiques per a la millora de l'ortografia
- Àmbit cientificotecnològic. Biologia i geologia. Física i química. Tecnologia
- Àmbit lingüístic: Llengua i literatura (catalana i castellana)
- Àmbit matemàtic