Menú d'eines

Cercador

23 de novembre de 2017


 

 

  •  

Informació i eines per a la gestió dels centres

Organització i funcionament del curs

La secretària general del Departament d’Ensenyament signa les resolucions per les quals s’aproven els documents per a l’organització i el funcionament dels centres, que es difonen mitjançant un cercador per tal de permetre un accés àgil al seu contingut.

Hi ha una resolució per a cada tipus de centre. La cerca es fa a cada una de les resolucions per separat.

Per a cada resolució la informació es divideix, generalment, en 4 seccions: text, documents, annexos i models, que s’han interrelacionat. A cadascun dels apartats que configuren aquestes seccions se li han assignat unes paraules clau en funció del seu contingut, de manera que la cerca esdevingui més completa.

En seleccionar un tipus de centre, podeu descarregar el text en format PDF.

Funcionament del cercador

Optimitzat per als navegadors Firefox 2, Internet Explorer 6 i 7.

NOU: Modificació de l'apartat "Registre d'absències" i incorporació del nou model "Declaració responsable justificativa d'absències per motius de salut o d'assistència a consulta mèdica"

Rectificació en els documents per a l'organització i el funcionament de les escoles i els centres públics d'educació especial i dels centres públics d'educació secundària (3 de juliol de 2012)

Adaptació del document "Organització curricular dels cicles de formació professional" a l'Acord GOV/60/2012 de 26 de juny

Adaptació del document "Qüestions relatives al personal d'administració i serveis i als professionals d'atenció educativa i de suport a la docència del Departament d'Ensenyament" a les noves condicions d'horari i distribució del temps de treball del personal educador d'educació especial en centres públics

Cercador per al curs 2012-2013

Cercador per al curs 2012-2013

Cercar per

Seccions

Menú d'ajuda

© Copyright Departament d'Ensenyament. Tots els drets reservats