Menú d'eines

Cercador

22 de juliol de 2019


 

 

  •  

Informació i eines per a la gestió dels centres

Informació NESE

Incorporació de la informació de NESE

El RALC incorpora un camp perquè s'indiquin les necessitats específiques de suport educatiu dels alumnes (NESE), d'acord amb la llista següent:

Motiu de les necessitats específiques de suport educatiu (NESE)

  • Discapacitat intel·lectual lleugera
  • Discapacitat intel·lectual moderada
  • Discapacitat intel·lectual severa
  • Discapacitat intel·lectual profunda
  • Pluridiscapacitat
  • Discapacitat auditiva lleugera
  • Discapacitat auditiva moderada
  • Discapacitat auditiva severa
  • Discapacitat auditiva profunda
  • Discapacitat visual
  • Discapacitat motriu; autònom
  • Discapacitat motriu; semiautònom
  • Discapacitat motriu; dependent
  • Trastorn de l'espectre autista
  • Trastorn greu de la conducta
  • Retard del desenvolupament sense etiologia clara
  • Alumnat nouvingut
  • Situacions socioeconòmiques i/o socioculturals desafavorides
  • Altes capacitats
  • Trastorns que condicionen l'aprenentatge
  • Trastorn mental greu
  • Retard greu de l'aprenentatge
     

Els alumnes del centre que constaven anteriorment com a "NEE" o "Altes capacitats”, a partir d'ara han de constar com a alumnes amb “NESE” amb els motius que corresponguin de la llista.

A més, per indicar a l'aplicació de l'avaluació de 6è de primària i de quart d'ESO els alumnes amb TDAH o dislèxia, prèviament s’haurà d’haver especificat al RALC que són alumnes amb NESE “amb trastorns de l’aprenentatge”.

Descarregar exemples de 6è. de primària
Descarregar exemples de 4t. d'ESO

 >> Torneu enrere

Data d'actualització: 12 de desembre de 2018 

Menú d'ajuda

© Copyright Departament d'Ensenyament. Tots els drets reservats